CiputatBilik pengubah jenis kotakKesan sesak

  • masa pelepasan:2023-12-16 11:47:07
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:124
  • Penerangan pantas:

    Ciputat,Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat

Kandungan artikel

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

CiputatIa boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa, dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;,CiputatKeuntungan pengubah tenggelam minyak, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo; Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar,CiputatSpesifikasi dan model pengubah bekalan kuasa, iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

TinaquilloKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Apa peranan penting pengubah kuasa


CiputatBilik pengubah jenis kotakKesan sesak



Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu,CiputatPengubah distribusi minyak tenggelam 10kV, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

servis teknikalKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.


CiputatBilik pengubah jenis kotakKesan sesak



Pengubah terbenam minyak

Berjanjilah dan berjanjilah.Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Dengan Vietnam dan Malaysia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

CiputatPenukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

CiputatMaklumat produk lain
  • HerzliyaPenukar fasa tunggal yang ditenggelamkan minyakokey

    HerzliyaPenukar fasa tunggal yang ditenggelamkan minyakokey

  • VilzburgPlatform angkat hidraulik 5 tonTolak teknologi baru, produk baru dan perkhidmatan baru

    VilzburgPlatform angkat hidraulik 5 tonTolak teknologi baru, produk baru dan perkhidmatan baru

  • VilzburgAngkat dan mendarat jambatanPengilang memberitahu anda fokus membeli

    VilzburgAngkat dan mendarat jambatanPengilang memberitahu anda fokus membeli

  • ColombesJembatan naik mudahSkop yang berkenaan

    ColombesJembatan naik mudahSkop yang berkenaan

  • ColombesGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiApakah kaedah pra-pemasangan

    ColombesGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiApakah kaedah pra-pemasangan

  • ColombesTahap angkat tetapPrestasi dan kegagalan produk

    ColombesTahap angkat tetapPrestasi dan kegagalan produk

  • HaderaPenukar jenis keringPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan

    HaderaPenukar jenis keringPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan

  • SallovaPlatform angkat hidraulik 6-meterApakah faedah pelapisan

    SallovaPlatform angkat hidraulik 6-meterApakah faedah pelapisan

  • segera:Peringatan: Maklumat CiputatBilik pengubah jenis kotakKesan sesak memberi anda CiputatBilik pengubah jenis kotakKesan sesak oleh syarikat kami, perkhidmatan CiputatBilik pengubah jenis kotakKesan sesak dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CiputatBilik pengubah jenis kotakKesan sesak, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CiputatBilik pengubah jenis kotakKesan sesak. CiputatBilik pengubah jenis kotakKesan sesak di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CiputatBilik pengubah jenis kotakKesan sesak, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!